هدیه به کوچولوهای خرمشهری

سمن
فرهنگی اجتماعی
روز دانشجو مبارکباد ./

دانشجو روزت مبارک

به زودی

تاريخ : چهار شنبه 16 فروردين 1386برچسب:,

پس باید برنامه ریزی کرد ، چون :

آینده می آید

امروز همان آینده ای است

که دیروز منتظر آن بودیم...

 

 

 

 

 

 

 

 

دختری معروف به یاسی

قصه را از اینجا سر میگیریم

این یاسی خانم دختری خرمشهری است اما کوچولو حرف ما اینجاست اگر امروز نسبت به آینده شهرمون تخطی کنیم آینده این یاسی خانم هم به مخاطره می افتد هزاران یاسی خانم تو این شهرهستند که هم اکنون آینده شان فرا رسیده است ولی چوب غفلت ما در گذشته را می خورند اگر دیروز دقت می کردیم امروز یاسی خانم یه شهر بازی داشت اگر دیروز چشمهایمان را باز می کردیم امروز یاسی های ما می دانستند با اوقات فراغت  خود چه کنند بچه های ما ارزشمندترین سرمایه های ماهستند پس یاسی ها را در یابید ... 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

شهر بازی خرمشهر همچنان تعطیل است

 

این هم شهر بازی بچه کوچولوهای خرمشهری فکر میکنم چند سالی است که تعطیله ، بعضی وقتها که به اتفاق خانواده از پل قدیم می گذریم بچه ها چشماشون رو سراسیمه به اسباب بازی های شهر بازی می دوزن و با زبون کودکانه بهانه می گیرن ، هر چه قسم می خوریم بابا جون شهر بازی تعطیله باورشون نمی شه . مایل نیستم فقط نقد کنم ولی فکر نمیکنم نیازی به تحلیل داشته باشه این همه شهر بازی فعال و موفق و جذاب در استان وجود داره متولیان امر یه بررسی جزئی کنن می تونن مشکلات اساسی شهر بازی خرمشهر را حل کنن حالا اگه مسائل دیگه ای هست ... یه چیز دیگه . فقط این رو بگم که ما به این قضیه دامن می زنیم و تا حصول نتیجه پیگیری می کنیم . این هم هدیه به کوچولوهای خرمشهری .

 

حرف دل یاسی خانم 

ما اومدیم  در قفله در و وا کنید عموها ...



 


نظرات شما عزیزان:

خرمشهری
ساعت22:29---6 بهمن 1393
سلام
فکر میکنم شهر بازی به پیمان کار خصوصی واگذار شده
شهرداری کلا قید شهربازی رو زده
پاسخ:علیکم السلام باید تاسف خورد ولی شک نکنید پیگیریش خواهیم کرد


fared
ساعت17:58---2 تير 1391
باسلام اميداست كه راه حلهاي مناسب مطرح شود وبا همديگر بررسي كنيم شايد شايد شايد بچه هامون نتيجه بگيرند پس همه باهم شعارزيبايتان را سرميدهيم آينده مي آيدمن هم ميخواهم آينده زنده زندگي كردنم را ببينم.
پاسخ:باسلام از اینکه با ما هم رای هستید خدا را شاکریم این وعده خداست که مومنین همیشه پس از تلاش و کوشش موفق خواهند شد بله واقعا" عرض میکنم اگر بخواهیم آینده روشنی لااقل فرا روی زندگی آینده فرزندان ماست .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز
آخرین مطالب